dimecres, 29 de maig del 2013

Una motxilla per a la Berta!

La Berta és una nena molt especial, és aquella nena que tothom voldria tenir :). El passat 15 de maig va ser el seu aniversari....ja té sis anys! Se'ns fa gran! 

Volíem un regal únic per a ella, i també ens feia il·lusió que una part del seu regal d'aniversari estigués feta a mà... i això és el que li vam fer...


....una motxilla per portar les seves cosetes aquest estiu! No sé ben bé com es diu aquesta forma de motxilla, però jo li dic 'petate'. Aquí teniu alguns detalls...


...i alguns més...la base de la motxilla i la tela interior...

La Toni em va ensenyar a fer-la! Gràcies ;)! 

La roba dels mussols m'agrada molt i la he utilitzat alguna altra vegada, com us ensenyava aquí
Desitgem que a la Berta li hagi agradat tant com a mi fer-la!

I a vosaltres, us agrada?

Fins aviat!!! Què acabeu de passar una bona setmana!

24 comentaris:

  1. hola
    es preciosa me encanta las cosas que haces, es bonito que te agradezcan lo que haces con gran ilusion
    besss

    ResponElimina
  2. M'encanta aquesta roba de mussols és super alegre!, Una motxilla molt original segur que haurà estat súper contenta!,, a mi m'encanta!, petons

    ResponElimina
  3. Jo també li dic petate!!! T'ha quedat xulíssimaaa marta!!
    Aquesta tela de mussols és molt maca i m'agrada el cordó que has utilitzar.
    La part de sota de la bossa és molt original.
    Un petonet preciosa

    ResponElimina
  4. Quina xulada! m'encantaaa! les teles son super i la motxilla una passada! felicitats per tan bona feina!

    ResponElimina
  5. Oh, i tant que m'agrada! I moooooolt!
    I amb "petate" s' entèn molt bé el què vols dir!
    Muuuak!

    ResponElimina
  6. que bonita y la tela es preciosa, un saludo

    ResponElimina
  7. Marta t'ha quedat moníssima aquesta bossa!!! la Berta deu estar saltant d'alegria! i així rodona....!!!! m'encanta!

    ResponElimina
  8. És molt bonica aquesta bossa! Jo també tinc una Berta i sens dubte que es fan estimar, jeje...

    ResponElimina
  9. Como no nos va a gustar?? es una monada! y no se que tienen los buhos que enamoran!
    Debería aprender a hacer mas "petates" así!
    Pasate por mi blog Marta, tengo una cosa para tí!
    petons!!!

    http://miriammorenito.blogspot.com

    ResponElimina
  10. La roba dels mussols i la dels bolets són molt xules i divertides, T'ha quedat molt bé el teu "petate" ( jo també els hi dic així), així que la Berta segur que deu estar impacient per estrenar-la !!
    1 petó

    ResponElimina
  11. Els petates m'encanten!!! I aquest és una monada Marta!!! Segur que la Berta el farà servir molt i molt! Petonets guapa!!!

    ResponElimina
  12. És un encant de "petate"!! Segur que a la Berta li devia encantar!!
    Trobo que t'ha quedat molt original amb tota la combinació de teles i complements!
    Muaks

    ResponElimina
  13. Ostres,Marta! És xulíssssima! Una nova coseta per aprendre a fer! Felicitats!

    ResponElimina
  14. És molt maca aquesta tela, queda perfecta amb la bossa o petate. Les bosses antigues de que feia la mili teníen aquesta forma i és deien petates. Una abraçada.

    ResponElimina
  15. Marta, és moníssima i molt divertida amb aquesta roba de mussols, segur que li agradara molt. Una abraçada

    ResponElimina
  16. Martona! quina bossa més txula! m'encanta la forma! i t'ha quedat molt bé! ets una artista! un petó molt gran guapa!

    ResponElimina
  17. Marta! Encantada de conèixet i de visitar el teu blog! Fas unes coses taaaaaant requeteprecioses! Ja veig el meu futur.... fer-me fan teva! jajaja
    Gràcies per visitar-me, no saps la il·lusió que em fa! :)
    Petonatzo!

    ResponElimina
  18. M'encanta! Jo en tenia una aixi per anar al gimanas quan era petita. Un tub amb el cordill gruixut per tancar-la. t'ha quedat molt maca i les teles molt ben convinades!

    ResponElimina
  19. Ostres, quina passada! i quina currada, no? aquesta bossa ha de tenir molta feina....no?
    és xulíssima!!!!!

    maria

    ResponElimina
  20. preciosa aquesta motxilla
    felicitats

    ResponElimina
  21. I tant que ens agrada, i a la Berta li haurà encantat.
    Segur que és la enveja de les seves amigues.
    M'encanta!
    ;P

    ResponElimina
  22. Quina monadaaaa! m'encanta! t'ha quedat genial!

    ResponElimina
  23. Hola pasate por mi blog que tienes una sorpresita

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...