dijous, 16 de maig del 2013

Una funda per a un llibre electrònic!

La Carme llegeix molt!
i fa temps que utilitza un llibre electrònic per fer-ho. No trobava una funda que li anés bé i em va preguntar si li podia fer una...i jo encantada!

Vaig triar una col·lecció de robes que m'agrada molt... i espero que a ella també!


Aquí teniu més detalls...


Us he de dir, però, que vaig fer dos intents...les fundes m'agrada que vagin ben ajustades...però en aquest cas hi anava tan, tan ajustada que el llibre ni entrava! Finalment vaig encertar amb la mida i les fotos que us ensenyo són de la funda definitiva! jeje... quin cas!

Gràcies, Carme, per confiar en mi  ;)! 

Què acabeu de passar una bona setmana!! Fins aviat. 

16 comentaris:

  1. T'ha quedat una funda molt "xula", i molt divertida pels colors. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Ohhhhh....m'agrada molt aquesta funda Marta!!! Sobretot la tela de chevron, m'encanta!!! I pensa que dels errors sempre se n'aprèn ;) Petonets guapa!!!

    ResponElimina
  3. M'agraden molt les teles que has triat, t'ha quedat molt xula. I aixo de les mides...sempre costen una mica.

    ResponElimina
  4. Martona quina funda mes maca!!!!! La roba es una passada. Jo també he fet mes d'una "pifiada", així anem aprenent!! Molts petons :)))))

    ResponElimina
  5. Quina funda!!! És maquíssima, les robes una preciositat!
    Muaks!

    ResponElimina
  6. tens el mateix llibre que jo, la tela me agrada moltissim.
    una bona funda y molt practica
    besss

    ResponElimina
  7. Marteta és moníssima!! Aquesta tela té l'èxit assegurar guapa!! Que aixequi la ma qui no s'hagi equivocat mai!!! Jejejejje!!
    Un petonet

    ResponElimina
  8. Maquíssima, la roba chevron de tots colors és maquíssima! I aquestes fundes són molt pràctiques!!

    ResponElimina
  9. Monissima!!!!! M'agrada molt! Això de fer fundes que s'ajustin no és pas fàcil!!! alguna vegada també m'ha passat, pero amb fundes de mobils, que dp no hi havia manera de que hi capigués! jajajaja!!
    Per cert, la tela, monissima!!!

    ResponElimina
  10. M'encanta aquesta funda!!! aquesta col.lecció la trobo genial!!! divertida i alegre... això de les fundes justes ja en som dos!!! jejeje però al final hi agafarem el truquillo! petons

    ResponElimina
  11. Una funda molt xula, m'agrada molt !!
    Bon cap de setmana llaaaaaaarg.

    ResponElimina
  12. Quina funda més alegre m'encanta, t'ha quedat una passada!, petons

    ResponElimina
  13. Una funda xul´issima!! i les robes increibles; unes de les meves preferides.
    Segur que la Carme la llu¨ira molt.
    Un pet´o!!

    ResponElimina
  14. No sóc de llibres electrònics però confesso que la funda és moníssima, m'encanten les teles que vas triar !!!
    1 petó

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...