diumenge, 16 de juny del 2013

Una samarreta dolça.....

....per a una nena molt i molt dolça!! 

La Martina podrà estrenar aviat aquesta samarreta en tons clarets que la seva mare em va encarregar.



Detalls de més a prop....


Moltes gràcies, Mireia, per confiar en mi! Espero que t'agradés i que la Martina la llueixi molt aquest estiu!

Ara feia dies que no podia publicar res....he anat ben liada! Però he trobat estones per anar cosint cosetes que tenia pendents :)! Així que aviat més! 

Què passeu una molt bona setmana!!



12 comentaris:

  1. Dolça dolcissíma, estarà per menjar-se-la. M'agrada molt la combinació i m'ha fet molta Gràcia el punt de la i. Una cucada. Petons.

    ResponElimina
  2. La Martina anirà molt contenta amb la samarreta. T'ha quedat molt xula!!!!

    ResponElimina
  3. Quina samarreta més dolça i fina!!! m'encanta, i les teles mmmm!!! ja me la posaria ja.... petons

    ResponElimina
  4. Tens raó, molt dolça!! Les robes m'encanten!!

    ResponElimina
  5. Una samarreta molt i molt bonica.
    Segur que a la Martina li ha agradat molt.

    ResponElimina
  6. Es una samarreta guapíssima, el ocellets son una monada i els detallets del punt de la i el cor son una monada. M'Encanta. Petons.:))

    ResponElimina
  7. Martetaaa!! És una monada de samarreta!! Suuuuupeeer dolça!!!! M'encanten els ocellets i les teles!! La Martina estarà més que guapa.. Preciosa!!!
    Un petonàs!! Quines cosetes ens tens preparades!?

    ResponElimina
  8. Martona nina!!! Que tinc moltes ganes de veure't! hem de fer trobadeta ja! t'ha quedat preciosissima aquesta samarreta! la martina deu estar super contenta! una abraçada gran gran! m

    ResponElimina
  9. Quina dolçura de samarreta Marta...m'agrada molt!!!!! Muaaaaaks guapa!!!!

    ResponElimina
  10. Doncs si que és molt dolça la samarreta, una bona tria de robetes !!
    1 petó

    ResponElimina
  11. Segur que la Martina va flipar amb aquesta samarreta!! ;-)

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...