diumenge, 17 de març del 2013

Jo, tu, ell, ella...

Avui us ensenyo un encàrrec que em va fer la Charo per als dos seus fills i les seves dones; em va demanar dos conjunts de tovalloles idèntics i amb una única condició: que hi apareguessin les paraules jo, tu, ell i ella.... només sentir-ho em va venir al cap la idea d'un puzzle, on cada peça es correspon amb un membre de la família.

 
A cada tovallola vaig aplicar tres peces: dues petites i una més gran amb la paraula a dins... 
 

 
I ho vaig fer amb diferents colors (tot i que a les fotos no s'aprecia gaire)...verd, rosa, gris i blau marí.
 

La setmana passada li vaig poder portar i va quedar molt contenta :). Espero que als seus fills també els hi agradés el regal!!!

Gracias Charo por confiar en mí :).

Aviat més!! Què acabeu de passar un bon diumenge!

14 comentaris:

  1. M'agraden molt t'han quedat molt xules i la idea de les peces de puzle m'encanta. Em va fer molta li.lusió trobar-te a Sitges, llàstima que deprès ja no ens vam tornar a trobar. Petons

    ResponElimina
  2. Quina bona idea les peces de puzle!!!!!!!!!!!!!!!! Ha qeudat molt original i molt maco. ptons.;)))

    ResponElimina
  3. Marta t'ha quedat moníssim tot el conjunt de tovalloles. És una idea boníssima, no m'extranya que et facin aquests encàrrecs tant increibles! Segur que els seus destinataris n'estaran super contents. L'originalitat del puzzle és genial Martona! Ets una crack.
    Un petonet gegant

    ResponElimina
  4. vaya idea mas chula, me ha encantado y es muy original
    besss

    ResponElimina
  5. Molt bona idea!!!! T'han quedat xulíssimes!!!!!
    Anna

    ResponElimina
  6. M'encanta la idea de les peces de puzzle!! T'ha quedat genial guapa!!! ;-)

    ResponElimina
  7. Quines tovalloles! són genials... a vegades amb poc es fan grans detalls-regals!

    ResponElimina
  8. M'agrada molt aquesta combinació!! Precioses

    ResponElimina
  9. Martona! Quina idea més original i ideal lo de les peces de puzzle! m'agrada molt! la Charo deuria estar súper contenta! ets una artista! un petó gran gran

    ResponElimina
  10. Que bonics els colors, una idea molt original.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  11. Un regal molt bonic i divertit, diferent. Segur que els va agradar molt.
    Bona setmana.

    ResponElimina
  12. Molt bona idea la del trencaclosques, ideal per representar la família!

    ResponElimina
  13. Ostres! una idea genial! t'han quedat xul´issimes!!!!!!!!
    Molt bona idea!

    ResponElimina
  14. M'encanta nena!!! Ho trobo una idea genial...i els colors també m'agraden molt! Quina bona manera de saber de qui són les tovalloles sense necessitat de posar-hi el nom, jeje!!! Fantàstic!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...