dijous, 7 de març del 2013

Comença una nova afició??

...doncs jo crec que sí! ja fa uns mesos us explicava en aquesta entrada que havia provat el trapillo... i la veritat és que no n'he tornat a fer... potser perquè no en sé gaire i tampoc he acabat de trobar alguna finalitat que m'acabi de fer el pes (tot i que  més endavant voldria provar de fer una catifa i un puff! això sí!).

Però, després de veure en molts dels vostres blogs els grannys, m'he animat a provar-ho! i ja m'he enganxat :)! encara sóc moooolt novata! poc a poc! ja us aniré explicant a veure què tal.

La setmana que vam anar a la muntanya vaig fer aquest estoig per desar els ganxets, sense saber si li treuria gaire profit... però ara crec que sí ho faré :)!


Amb solapa per a que no caiguin...


Ja veieu que en tinc molt poquets (falta afegir el de trapillo!)... a veure si l'omplo a mida que vagi afagant pràctica !


 
Què passeu un bon divendres!!!!
 
Fins aviat

17 comentaris:

  1. Animat!!!!! Que tens d'omplir l'estoig. Petons.:))))

    ResponElimina
  2. Segur que li agafaràs el truc, ja ho veuràs... és com tot... començar, jajajaja.
    Les teles m'encanten!!!!!!

    ResponElimina
  3. Martona!!! ets una crack! i els grannies poc a poc que viciien molttt! ja,ja,ja... llàstima que ara ja no tinc tant de temps! un petó gran gran

    ResponElimina
  4. Marteta!!!! Aquest estoig és una monada!!!!
    Poc a poc l'aniràs omplint!! Estem juntes en això dels grannis!!! Ho aconseguirem eehhh jijijijiiiii!!!
    Un petonàs gegaaaant

    ResponElimina
  5. Vinga, ànims que això per tu es bufar i fer ampolles.
    Si tens temps passat pel meu blog, estic de sorteig.
    Mª Alba

    ResponElimina
  6. Molt maca aquesta funda pels ganxets. Jo també he escomençat a fer ganxet aquesta setmana i ja no m'enrecordo de res, em semble que no funciono fen ganxet, tot i que m'agrada. Una abraçada.

    ResponElimina
  7. T'ha quedat un estoig pels ganxets molt xulo!!! però ja pots aficionar-t'hi perquè n'hi entren uns quants eh!!! ja pots provar coses diferents... :)

    ResponElimina
  8. Ooooooooooooooooohhh!!! Tu tambéeeeee!!!!! quina gràcia!!!!!
    les que fem ganxet volem aprendre a cosir i les que cosiu
    voleu aprendre a fer ganxet! geniaaaaaaal!!!!!
    El teu estoig per les agulles m'ha enamorat! una xulada!
    I endavant amb el ganxet, Marta!
    Muuuak!

    ResponElimina
  9. Marta, quin estoig pels ganxets tan bonic! Va que un dels ganxets ja va treure fum durant 4 horetes, jeje, i l'altre a fer grannys ;D!!
    Ja tinc el coixí fet, ara falta cosir-lo. M'ho vaig passar tan i tan bé, que això s'ha de tornar a repetir!!
    Espero que estiguis ben recuperada!
    Un petó ben fort

    ResponElimina
  10. Hola Marta,

    Un estoig pels ganxets magnific ara a practicar molt.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  11. Jo tinc pendent fer un estoig pels ganxets també!!! M'agrada molt aquest disseny! Si m'animo potser et demano mides! Molt pràctic!

    ResponElimina
  12. Hola Marta,

    T'animo a que segueixis amb el ganxet, a mi em relaxa tant.....et convido a que el passis pel meu blog (ja sé que el coneixes...), de moment és de ganxet i mitja i en uns dies publicaré el post de la meva segona manta de Solid Granny Square Blanket que jo crec que et poc agradar. Ja veuras com a poc a poc tindràs tots els departamtnets d'aquesta estoig tant xulo plens!

    A mi amb el trapillo em passa el mateix, tinc pendents un parell de coses (el puff que em té enamorada i potser un o dos cabassets que necessito i ja no en faré res més...però el ganxet és més que el tràpillo)

    Si necessites consells o et puc ajudar en alguna cosa no ho dubtis!!!

    Segueix que et segueixo!

    Anna

    ResponElimina
  13. Marta ! és una monada aquest estoig pels ganxets ... i jo crec que l'ompliràs perquè tot i que jo no en sé fer, el poc que he fet, trobo que és molt relaxant !!
    Ja ens ensenyaràs les cosetes que facis eh ?
    1 petó

    ResponElimina
  14. És una cucada aquest estoig t'anirà molt bé per guardar els ganxets. I si això de l ganxet també és mol divertit jo tinc algunes cosetes fetes que encara he de penjar. Tinc ganes de veure que fas, ja ens ho ensenyaràs. Un petó.

    ResponElimina
  15. Una funda maquíssima!! Quines robes més encertades per una nova afició!

    ResponElimina
  16. Moniiiiiisssim!!!! Ara a anar-lo omplint i anar teixint coses boniques ;) un petó!!!!

    ResponElimina
  17. No hi ha res com tenir un bon estoig on guardar les eines per a motivar-nos a aprofundir en les nostres aficions! :) Jo en tinc un parell que vaig fer de ganxet, però tinc ganes de canviar-los i fer-me'n un de roba. Un altre projecte a la llista! :S

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...