dimecres, 18 d’abril del 2012

Regals per als més petits...

Finalment aquest regal va anar a les mans dels seus destinataris!!
Fa ja un temps us comentava en aquesta entrada que tenia un regal pendent per a un nen recen nascut, i només us ensenyava un detall...un botó folrat.
Avui ja us el puc ensenyar sencer!!Es tracta d'una colxa feta amb robes de franela i amb el nom del nen aplicat.



El Leo té un germanet gran que va fer dos anys fa poc, així que li vam portar aquesta altra sorpresa!


La primera vegada que vaig anar al Tela Marinera, la Marta em va dir com es feien aquests estoigs i la proposta de la Cristina d'afegir-li una llibreta em va agradar molt! i així el vaig fer! Gràcies a les dues!!!!!


La mare dels nens és l'amiga que em va fer conèixer el món del patchowork. Espero que aquests regals els hi hagi agradat tant com a mi fer-los!!!

Fins aviat!

9 comentaris:

  1. Són perfectes tots dos!!!
    M'encanten!

    ResponElimina
  2. T'han quedat genials, tant la manta com l'estoig! Jo estic pendent de fer-ne un pel Lluc!
    Petons
    Laura

    ResponElimina
  3. Molt maco tot, el petit no s'enterarà però el grand el estoig li encantarà. Tot fabulós. Petons.

    ResponElimina
  4. La manteta m'agrada molt, ha de ser súper suau...però l'estoig t'ha quedat genial! És un regal xulissim, oi? Un petonet Marta!

    ResponElimina
  5. Hola,

    La manteta es una cucada ens agradat moltisim i l'estoig genial.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  6. Quina monada! De segur que aquests infants ettan super contents amb aquests regals!
    Un petonet

    ResponElimina
  7. Guai!!!!!!. es una maravella. L'estoig es mol divertit.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  8. Que precioso... me encantan las dos cosas!

    Un beso

    ResponElimina
  9. Hoooombreeeee...no havia vist jo aquesta entrada!!!!! Com pot ser???? Aquests regalets em sonen mooooolt! A la teva amiga(jo mateixa!) li van encantar els regalets i els meus dos peques els han fet servir moltíssssssim! Ets un encant!

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...