dijous, 5 d’abril del 2012

Bosseta de costura

Tinc debilitat per les bossetes!! M'agraden de totes les mides i de tots els colors!
Feia temps que volia fer-ne una amb la forma del necesser Tilda i a la Fira de Sitges, a l'estand de Girbipatch, en vaig trobar aquesta (entre d'altres coses que ja us aniré ensenyant!) que és per portar els estris  petits de costura.

Aquí la teniu per davant; és la primera que faig... hi ha mil coses per millorar (sobretot la cremallera...)...



I aquí us ensenyo els detalls...els vaig trobar molt macos!


Us agrada???

Bé, que acabeu de passar una bona Setmana Santa....tot i la pluja!!

Fins aviat!

Marta

12 comentaris:

  1. Es preciosa, la meva amiga en qui vaig anar a Sitges no es decidía a comprar-la, i quan es va decidir ja no hi era. Es un encant, el colors, la mida, tota ella. Petons i fins aviat.

    ResponElimina
  2. Què xula!!! m'encanta la convinació de colors i les teles, bé i els detalls i la cinta molt encertats.
    Bona Setmana Santa!!!!

    ResponElimina
  3. Es preciosa, m'encanten els detalls i els colors de les robes, la combinació queda perfecte!
    Bona Setmana Santa!

    ResponElimina
  4. Hola Marta! Quina cucada de bossa...m'encanta!!! Em van agradar molt les teles amb què cusen les noies de Girbipatch, m'agrada molt aquest estil una mica country. Per cert, a mi també em va fer molta il.lusió conèixer-te! I sobretot perquè no t'esperava! A veure si ens tornem a trobar un altre dia...petonets! ;)

    ResponElimina
  5. Hola Marta!! Qué xula aquesta bosseta! És un necesser oi?? Les teles tremendes i els detallets guapíssims! Molt xic tot plegat! No s'aprecia lo de la cremallera!? Jo crec q està bé! Ai què exigent!!a mi si que em queden uns xurrus les cremalleres! Jijijijiii!! Ja n'aprendré! Una abraçada i bona setmana!!

    ResponElimina
  6. Ondia Marta! M'encanta! t'ha quedat xulíssima sobretot combinació de colors!
    Petons i bones vacances per tu també!
    Laura

    ResponElimina
  7. xulíssima!!! és una cucada! m'encnata!! com ha quedat, les robes, els detalls. M'agrada tot. Felicitats!!

    ResponElimina
  8. Es molt xula i està molt ben feta.
    Bona pasqua.

    ResponElimina
  9. Hola,

    Ens agrada moltissim, es molt bonica.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  10. Hola guapa,

    M'encanta. Les noies de Girbipatch tene coses preciosas i a tu t'ha quedat molt be.

    un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  11. Hola Marta! Acabo de descubrir tu blog y me gusta mucho! Muy bonita la bolsa y todo lo que haces! Felicidades!

    ResponElimina
  12. hola Marta, t'ha quedat moníssima!!

    us animem a totes a participar en el primer concurs GIRBIPATCH al Facebook

    http://www.facebook.com/Girbipatch

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...