dijous, 12 de setembre del 2013

Avui sí! Cap al cole!!

El Jaume encara no ha fet els dos anyets, tot i que li queden pocs dies ;), però avui comença a anar a la llar, o "al cole dels nens" com diu ell. Una nova etapa, tant per a ell com per als seus pares!

Al juny els van donar la llista amb les cosetes que havien de portar, i la Vicky va confiar en mi per personalitzar-li algunes d'elles.... Jo encantada de poder participar d'alguna manera en aquest nou camí!

Al Jaume li agraden molt els cotxes, les motos, camions,...així que tenia clara la roba que havia de buscar :). Un cop trobada... mans a l'obra!!

Aquí teniu la motxilla del Jaume! Tenia moltes ganes de fer-ne una, i per fi he tingut l'ocasió!

(Gràcies Montse per passar-me el patró! Mira que fa temps!!)

M'ho vaig passar molt bé fent-la! Al ser la primera, vaig anar provant aquí i allà...mireu alguns dels seus detalls...


A conjunt, necessitava dues tovalloles petites...dit i fet! Úniques per al Jaume! 


I per últim una bosseta amb la mateixa roba, per poder portar l'esmorzar cada dia ;)).
 
 

Fins aquí tot el conjunt del Jaume!! em consta que ha agradat molt :)! Moltíssimes gràcies, Vicky, per tornar a confiar en mi!
 
De la mateixa manera, divendres és el primer dia de llar per a la Nuria!! I ella també té una bosseta ben especial...
 
 
 
A tots dos, Jaume i Nuria, us desitgem molta sort en aquesta nova etapa! I als seus pares també ;)!!  Quin goig veure'ls crèixer i poder compartir amb vosaltres moments com aquests! Gràcies!
 
Bon inici de curs!!
 
Fins ben aviat! què tinc moltes cosetes per ensenyar-vos :))! Bona setmana!

11 comentaris:

  1. Martona, t'ha quedat un conjunt maquíssim!!!
    La motxilla, les tovalloletes i la bosseta de l'esmorzar!
    Les teles són una passada!
    Si si, penja fotos que volem veure coses!
    Muaks!

    ResponElimina
  2. Marta, Quins detalls mes bonics. Quina sort que te el Jaune, jo també vull anar a l'escola je je.

    petonets.

    Olga

    ResponElimina
  3. Marta! quin conjunt més preciós! la motxilla, les bosses, les toballoletes.... quina xulada!!!! i que content deu estar el Jaume i la seva mare, eeehhh??? no m'estranya gens! jajajaja!!!
    jo també he fet motxilla però les tovalloles nomès les he marcat amb el nom.... m'has donat una molt bona idea! gràcies per compartir!!!!
    Muuuuuuuuak!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Marta! quin conjunt més preciós! la motxilla, les bosses, les toballoletes.... quina xulada!!!! i que content deu estar el Jaume i la seva mare, eeehhh??? no m'estranya gens! jajajaja!!!
    jo també he fet motxilla però les tovalloles nomès les he marcat amb el nom.... m'has donat una molt bona idea! gràcies per compartir!!!!
    Muuuuuuuuak!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Quin conjunt tant espectacular! T'ha quedat preciós! Si realment són divertidas de fer aquestes motxilles jo en vaig fer una i em va agradar molt. Però no l'ha pensat perquè he perdut les foto :(. Però ja les repatiré. Petons guapa!

    ResponElimina
  6. Quina xulada...anirà ben conjuntat en Jaume, eh? I la bossa de la Núria també és genial!

    Montse

    ResponElimina
  7. Martetaaaa!!! És brutal aquesta motxilla! Ja t'ho vaig dir!! M'encanta!!! La resta de cosetes són moníssimes! Sobretot la bosseta de la caputxeta. Molt bonica!!!
    Molts petonets reina

    ResponElimina
  8. Marta ! quina feinada i que PRECIÓS tot! M’encanta! La combinació de teles genial! Un petó guapa! Ens veiem ben aviat! ; - )

    ResponElimina
  9. Quina motxilla i bosses! Són xulíssimes, deuen estar molt contents i cofois! Petons

    ResponElimina
  10. Martaaaaa estic impressionada !! quin nivellàs que tens... aquestes bossetes, la motxilla... no tinc paraules ! estàs imparable i cada dia fas coses més boniques !! m'agrada tots els detallets que hi fas i es nota que hi poses els 5 sentits !!
    Enhorabona, ets una artistassa !!
    1 petó

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...