dimecres, 27 de juny del 2012

Una colxa ben especial!

Ufff....masses dies sense poder publicar res!
Però, ara que la feina ha començat a afluixar, puc posar una mica al dia els projectes que tinc sobre la taula de cosir... a veure si puc anar fent algunes de les coses que estan a la meva llista de 'coses pendents'...perquè la veritat és que no para de crèixer!

Avui us ensenyo el que he estat cosint, i que ja us ensenyava en aquesta entrada anterior. Es tracta d'una colxa feta amb 196 quadrats i 36 botons folrats! El disseny és de la botiga "El club de la aguja" i es diu Marie Claire. Em va agradar moltíssim quan la vaig veure, així que els meus avis me la van regalar pel meu sant (de l'any passat...); estava entre les meves prioritats a la llista de pendents i per fi demà els hi podré  ensenyar acabada!!

Vam buscar un bon lloc per fer-li una foto :)... a on s'està d'alló més bé amb la calor que està fent...la platja!!


Una mica més a prop...



Fa temps que tinc una roba amb etiquetes, però no les havia fet servir....fins ara!



Espero que us agradi tant com a mi!

Aprofito per dir-vos que hi ha un sorteig a la vista!! Aquest cop la Júlia celebra haver arribat  als 100 seguidors (i ja els ha passat!). Si encara no seguiu el seu blog, us el recomano 100%!!!! Enhorabona Júlia!!!!!!

Fins aviat!!!

14 comentaris:

  1. Preciosa aquesta colxa!!!! És molt maca! Quina feinada Marta!
    Guapi! Gràcies per publicar el meu sorteig....però bo t'hi has apuntat!!! Som-hi despitada!! Jijiijiijii!!
    Entra al postdel sorteig i demana entrar al sorteig! Ho has fet tot menys deixar el comentari de participació!

    ResponElimina
  2. jejeje!! tens tota la raó! Ara mateix m'hi paso! gràcies!!!

    ResponElimina
  3. Molt, molt maca. Es divertida y te uns colors bonics.

    El gatet de l'etiqueta es molt cuco.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  4. Hola, tinc cuadrets de un intercambi i la veritat es que no
    sabia que podia fer amb ells ,m'has donat una bona idea, felicitats. Roser
    "leslaborsdelaroser"

    ResponElimina
  5. M'encanta aquesta manta de quadradets!!!! tela!!!! quina feinada!!! t'ha quedat molt xula, i la primera foto genial!!! quines ganes de platjeta!!

    ResponElimina
  6. M'agrada moooooooooooooooooooooooooooooolt!!!!! Les teles són genials...i quin fart de forrar botons oi? Ha valgut la pena, et felicito Marta!!!

    ResponElimina
  7. Guau!!!! És IMPRESIONANT!!! M'agrada molt, molt, molt..... Fa temps que tinc ganes de fer una colxa d'aquest tipus... T'ha quedat preciosa... m'agraden els colors, els botons... TOT!!! Felicitats i un petonàs...

    ResponElimina
  8. Nenaaa!!! Que xula t'ha quedat!! Les robes m'encanten, i la foto...qui pugués està ara a la platja.
    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina
  9. T'ha quedat maquíssim! I aquesta foto a la vora del mar...
    Un petó,
    Elena

    ResponElimina
  10. Hola,

    Pero que mona que t'ha qudat es maquissima.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  11. Quina passada! T'ha quedat maquíssim! i els detalls dels botons queden genials! Felicitats!

    ResponElimina
  12. !Una colcha sencilla a la par que preciosa!

    ResponElimina
  13. Marta, és maquíssima la colxa, fas coses molt boniques i algunes de les que he vist que has fet les tinc a la llista de pendents esperant ; ) fins fa 3 setmanes no he començat a cosir a màquina i se m'està obrint tot un món perquè podré anar més ràpida produïnt !!!
    Ens anem llegint perquè em quedo amb el teu blog !! m'encanta i veig que ets tan forofa com jo del TM !!
    1 petó

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...