dimecres, 2 de maig del 2012

Petits detalls...

El que us ensenyo ara, ja fa dies que ho tinc fet... és un kit que vaig comprar a Sitges a l'estand del Tela Marinera i  crec que moltes de vosaltres també el vau comprar.

Es tracta d'aquesta funda per l'ampolla d'aigua! És molt senzilla de fer i, tot i tractar-se d'un petill detall, li dóna un altre aire a una simple ampolla d'aigua.


Aprofito per informar-vos d'un altre sorteig a la vista!! Aquest cop el fa la Irina, en el seu bloc "El petit taller" (bloc que recomano a tothom!!). Us animeu??


7 comentaris:

  1. Em sembla que ens agraden les Mateixes cosetes! Tengui! Jijijijiii
    Una abraçada! T'ha quedat estupenduuuu

    ResponElimina
  2. Molt bonic, aixis no està tan freda quan agafes l'aigua (si està a la nevera ). Els colors m'agraden sobre tot el de topets. Petons. Ah !!! gràcies per la informació del sorteig, passo a veure el blog. Fins aviat.

    ResponElimina
  3. Hola,

    Queda molt divertida la botella de l'aigua es tot un encert.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  4. Jo també tengui!!!! Però sense cosir...t'ha quedat molt xulo!!! Petonets!
    Cris

    ResponElimina
  5. Hola. No tengui.ohhhhhhh
    Les petites coses són de vegades les més importants.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  6. !Una idea muy original!gracias por compartirla

    ResponElimina
  7. Tengui, tengui jo també la he fet!!! t'ha quedat molt xula. Ja veuràs que és molt pràctic i enamorarà a moltes.
    Una abraçada.

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...