diumenge, 20 d’octubre del 2013

Una bosseta per al Roc!

Ara feia dies que no publicava res...i tampoc he pogut cosir....però m'ha servit per agafar més ganes (encara) de posar-m'hi ;)! Mentrestant, us vaig ensenyant cosetes que he fet però que no havia publicat!

A l'estiu va nèixer el Roc, i la Saray volia fer-li un regal especial; va tenir molt clar el què! Al Nadal em va encarregar aquestes bossetes personalitzades que van agradar als seus destinataris, i volia que el Roc també tingués la seva!


Em va deixar triar les robes, i em vaig decidir per aquesta d'animalets (que m'agrada molt!!), combinada amb blaus i verds. 

Els detalls...


I, com us he anat dient en els darrers posts, un detall que no podia faltar ;).... 


Em consta que va agradar molt als pares del petit! Moltes gràcies, Saray, per tornar a confiar en mi :))! 

Què acabeu de passar un bon cap de setmana! Fins aviat!



19 comentaris:

  1. Marta què maca!!!! M'encanta la roba d'animalets!!!
    Una abraçada!!!
    Anna

    ResponElimina
  2. Marteta quina bossa més bufona!!
    Amb blaus i animals!! M'encanta!!
    Per cert, m'encanta el detallet del packagind amb el cor i el nom. Ets una crack.
    Petonets gegants

    ResponElimina
  3. Ohhh! Martona quina bossa mes kuka!!!! Tinc la mateixa roba des de fa temps i no trobo el moment de fer-la servir, m'agrada tant que en fa pena tallar-la. Petonas gros gros gros!!!:))

    ResponElimina
  4. És molt bonica, tot un detall el cor del paquetet !!. Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Molt xules, aquesta roba m'encanta! Em va fer molta il.lusió tornar-te a veure, gràcies per venir-nos a veure. ;) petons

    ResponElimina
  6. M,encanta aquesta tela d'animalons! Una bossa xullíssima! Petons

    ResponElimina
  7. Que detallista! la bossa és xula però és que el gatet amb el nom de Roc... és tan dolç... tenint cura del mínim detall... Molt maco!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. que preciosa bolsa, bonito regalo
    besss

    ResponElimina
  9. Quina monada, de segur que li va agradar molt!

    ResponElimina
  10. Maquíssim Marta! La tela m'encanta! un petó guapa! Espero que tot molt millor! M

    ResponElimina
  11. Monissima!! Segur que el Roc i els seus pares estan encantadissims amb aquesta bossa tan bonica i personalitzada

    ResponElimina
  12. Unes teles precioses, la dels garabatos és genial! Un regal molt ben parit :)

    ResponElimina
  13. Maquíssim Marta, una bosseta preciosa amb aquestes teles i els detallets!
    Muaks

    ResponElimina
  14. Hola Marta, és maquíssima aquesta tela amb aquests petits animalons!

    ResponElimina
  15. Ufff!! Espectaculars les robes i tots els detalls! M'encanta!

    ResponElimina
  16. Quin encert aquesta tela...em xifla! Petons guapa!!!

    ResponElimina
  17. Nenaaaaa quantes cosetes estàs cosint i com m'agraden, aquesta bosseta la trobo súper mona, la roba dels animalets m'agrada moltíssim i el detall del cor el trobo una moneria !!!!
    1 petó

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...