dimarts, 16 de juliol del 2013

Provant, provant!

Fa ja un  temps que segueixo pel facebook la pàgina de Sucre i Paper, dues germanes que tenen un taller ben acollidor en el que van fent diversos cursos.


Un matí de la primera setmana de juliol vam anar cap allà amb l'objectiu d'aprendre a pintar cabassos! Tenia ganes de provar-ho ja que els trobo molt xulos i aquest estiu es veuen per tot arreu!

Així que mireu el conjunt que em vaig fer....


Al principi només tenia pensat fer el cabàs, però al veure el barret em vaig animar a fer el conjunt sencer (tot i que he de dir que no sóc gaire de barrets...i no me'l poso gaire :s).

Així que, un cop fet un, ens vam posar mans a l'obra i en vam fer uns quants més a casa ;).... Un d'ells ja us l'ensenyava al facebook fa uns dies...


Bé, ja veieu, una altra manualitat entre mans! Ja ho diu el nom del blog, això té 'Més que tela!' ;)).

Què acabeu de passar una bona setmana!!

Fins aviat!

16 comentaris:

  1. Que macos aquest cistells amb les nanses tunejades!!!. M'agrada l'idea.

    Un petonet.

    olga

    ResponElimina
  2. Ooohhhh genial! És tant Marta! Jijijijiji molt dolç i romàntic. M'encanta! Un pto gran! Tinc ganes de veure,t!

    ResponElimina
  3. Nena ets una máquina et van quedar genial i la tira de roba m´encanta!! una crack, un taller molt ben amortitzat. Un petó

    ResponElimina
  4. Marta que xulo!!! M'encanta!!! La semana vinent m'he apuntat a un taller de pintar cabassos, a veure si m'en surto!!!

    Una abraçada.

    Anna

    ResponElimina
  5. Martona quina idea mes original posar nanses de roba!!!!!! M'agradan mooooooolt. Petonas gran gran.:))

    ResponElimina
  6. que chulo el capazo y el sonbrero un puntazo
    besss

    ResponElimina
  7. Marta, son xulíssims!!! M'agraden TOTS!!! Ets una artista! Que guai provar només tècniques!!
    Muaks!

    ResponElimina
  8. ostres! tens raó, això és més que tela! son preciosos!!!!! ja fa temps que en veig pel carrer i els trobo super macos per lluir a l¡estiu! m'agraden molt! felicitats!!!!!!!
    maria

    ResponElimina
  9. Ooooooooohh !!! neni són preciosos!!!!
    Ets la canya!!! Has fet producció en cadena jijijijijijijijijijiiii!!!!
    Aix aquest estic tota la family lluirà cabás oi???
    Volem foto amb el barret morenassa!!
    Petonets i espero veure't aviat!

    ResponElimina
  10. Molt xulos tots!!!! t'han quedat molt macus. Ara a estiuejar amb estil ;)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  11. Molt maco, m'encanta el barret!! jo també les segueixo al face i m'agraden molt!

    ResponElimina
  12. Són l'èxit de l'estiu!!!! M'encanten! I posa't el barret Marta que segur que et queda molt bé ;)I a més protegeix del solet. Petonets guapi!
    I que contenta que estic que aquell dia després del taller em passéssiu a veure ;)
    Muaks!!!

    ResponElimina
  13. Xulíssim! M'encanataria poder anar a un curset d'aquests, però estic una mica lluny...
    Petons
    Elena

    ResponElimina
  14. Són molt xulos els cabassos Marta !Jo en tenia ganes però a aquestes alçades d'estiu ... ho deixo per al pròxim hehehehe
    1 petó

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...