dimarts, 23 d’octubre del 2012

Provant coses noves!

El dissabte vaig tenir l'oportunitat d'anar al I love kutchi a fer un curset de ganxet amb trapillo; era un regal molt especial que m'havien fet i que encara estava pendent però, per fi, vaig trobar plaça per anar-hi.... i la veritat és que em va agradar moltíssim!! Així que ja tinc una altra 'joguina' entre mans ;)...he de dir que encara no m'he pogut tornar a posar, però aviat espero anar agafant pràctica!

Us ensenyo el que vaig començar a fer.... veureu que la combinació de colors no és maca (a mi no m'agrada gaire) però el meu objectiu era aprendre a fer anar l'agulla! No havia fet mai ganxet, tot i que reconec que algun cop ho havia intentat sense èxit....

 I aquestes són les compres que vaig fer en acabar el taller...

 (perdoneu per la qualitat de les fotos...estan fetes a la nit i la llum no és gaire bona)

Ja tinc ganes de començar a fer alguna cosa amb aquests trapillos!

A més, de casualitat vaig conèixer a la Montse de Les mil i una idees i em va fer molta il·lusió!! Montse, un plaer coincidir amb tu! Tal i com has dit en el teu blog, espero que ens retrobem aviat :). 

D'altra banda, en el facebook ja haureu vist que ens estem preparant pel Nadal....i seguim! Mireu quin munt de cors :)).


Què passeu una bona nit de dimarts!! Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris!!
Fins aviat!



16 comentaris:

  1. hola que gracia de trapillo, he visto algo y me llama la atencion a ver si me atrevo, ire viendo lo que haces tu a ver como te queda.
    los corazones muy chulos
    besss

    ResponElimina
  2. Ai Marta...el Kutchi em té el cor robat...quin descobriment oi???? Tinc pendent un curs de ganxet XL, i m'encantaria fe aquelles sabatilles tan xules!!! El teu cistell m'encanta, jo no hi veig pas mala combinació! I bona idea això de preparar-te per Nadal, jo tinc el més calent a l'aigüera... Una abraçada guapa!

    ResponElimina
  3. Quina enveja, Marta! Em moro per començar a fer trapillo però encara no m'he comprat ni les agulles ni el trapillo! Un cistellet molt xulo, tinc ganes de veure'l acabat! El ganxet enganxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. oh! Trapillo !! M'en moro de ganes de fer-ne... però vaig ara molt atabalada i ho tinc tot aturat ... jajajaja

    Enhorabona pel curs i per els cors que son molt bonics ;)

    Petoooons :DD

    ResponElimina
  5. Hola,

    Ja veiem que això del trapillo enganxa, ja tenim ganas de veure tot el que feu.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  6. molt maques les combinacions que tens per a fer, segur que quedaran molt be!!

    ResponElimina
  7. Ves amb compte que el ganxet XL enganxa, jejeje. Tinc pendent la visita a aquesta botiga, en tinc moltes ganes ja que totes parleu molt i molt bé d'ella! Molt bonics els cors, ja s'acosta el Nadal!!!

    ResponElimina
  8. Donçs ja ens ensenyaràs els treballets que faràs amb tots aquets colors tan "xulus", això del "trapillo" es molt agraït perque aviat acabas. Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Ara m'ha picat la curiositat amb el trapillo. Molt em sembla que faràs maravellas.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  10. M'agrada moltíssim la roba de Nadal amb els botons!!! Genial!

    ResponElimina
  11. Tinc un cabdell de trapillo, com tu dius, per probar coses noves.
    Que vaigi be la preparacio del nadal, una abraçada

    ResponElimina
  12. Et veig que quan facis un no pararàa!! Jijijiji!!
    És molt guai el drapet. Les toques que has agafat tenen uns colors molt xulos i segur que en faràs cosetes molt boniques!!
    Els cors de Nadal són molt bufons! Ja tinc ganes de començar a fer-ne també!
    Un petonàs

    ResponElimina
  13. Que be que us ho vau passar. Es molt divertit fer trapillo. La roba de Nadal es preciosa. Una abraçada

    ResponElimina
  14. Marta, què bé que t'ha quedat per ser el primer !! Ja veig que amb les compres que vas fer, et va agradar molt. Jo no n'he fet mai de "trapillo" però amb les coses que veig que feu, me n'estan agafant moltes ganes !!
    Aquests cors de Nadal són molt bonics, ja ensenyaràs què en faràs !!
    1 petó
    Per cert, m'agrada moltíssim la nova imatge del bloc, no havia pensat a dir-t'ho

    ResponElimina
  15. jo ho he intentat amb el trapillo i no és l'ho meu....
    espero veure els teus treballs!!!

    els cors són ideals, m'encanten!!!!

    Sandra

    ResponElimina
  16. Hola Marta, jo també ho he provat això del trapillo, i el ganxet no és el meu fort, però ho he robat força facil. M'agrada molt el teu bloc, ens hi anirem trobant. Felicitats!

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...