divendres, 17 d’agost del 2012

Escalfant motors!

Ja estem a la recta final de l'agost....cal aprofitar al màxim aquests dies! I, entre una cosa i l'altra, estic trobant estones per preparar coses per fer més fácil l'arribada de la rutina...d'aquí el nom de l'entrada: escalfant motors!

La primera cosa que he acabat és aquest estoig! És el primer que faig d'aquest tipus i tenia ganes de fer-ne algun amb aquesta forma.






De cara al següent (que ben aviat el començaré a cosir!) ja tinc algun canvi pensat per fer... provaré!!

Fins aviat! que passeu un molt bon cap de setmana!!!

I moltes gràcies pels vostres comentaris :))

14 comentaris:

  1. T'ha quedat molt xulo. També el pots fer servir de neceser.
    Petons !!!!

    ResponElimina
  2. T'ha quedat molt maco!! Aquesta tela de les motos em xifla!!! Aiix quina enveja que em fas amb les teves etiquetes!!! En vull jo també!!!
    Una abraçada bonica

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt maco.
    Jo tinc el tutorial a punt per intentar fer-ne dos aquesta tarda...
    I jo com la Júlia, quina enveja d'etiqueta!!!

    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Hola, Marta!!! te ha quedado mu chuli. yo tambien tengo estas telas comprada en punt x puntdonde voy a clase.Yo he hecho uno muy parecido si pasas por mi blog lo veras.
    Si no te importa me podrias decir como has hecho este .
    Gracias de antemao

    Bstos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ana! Primero, gracias por tu comentario y por seguirme!
      Para hacer el estuche seguí más o menos el tutorial de
      http://modernquiltlove.wordpress.com/2009/07/14/perfect-box-pouch-tutorial/
      Y digo más o menos porque fui cambiando cosas a medida que avanzaba.
      Hasta pronto!!!

      Elimina
  5. T'ha quedat molt bé!! La tela és molt bonica...

    ResponElimina
  6. Preciós! i la tela... preciosa!! justament avui la meva s'ha convertit en estoigs roll...

    ResponElimina
  7. M´encanten aquest estoigs d´estil japones i les robes son molt netes.
    Aprofito l´enllaç que li respons a l´Ana i vaig a donar.li un cop d´ull-
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  8. Ostres!!!!m'agrada molt. Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  9. Marta ... que sàpigues que m'encanta la forma de l'estoig, la roba em té el cor robat i la teva etiqueta personalitzada és moníssima !!! Jo aquí veig molt de nivell ... puc preguntar-te d'on has tret aquesta roba tan xulíssima ??
    1 petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! La roba la vaig comprar a la botiga Punt x Punt, i crec que al Tela Marinera també hi és. Vaig fer curta quan la comprar... Ja no me'n queda :s!! Moltes gràcies pel comentari ;))!!!

      Elimina
  10. Quin estoig més xulo!!! i aquestes roba m'encanta!! t'ha quedat xulíssim!!

    ResponElimina

Moltes gràcies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...